yigitinannesii22 Bebeğim 3 aylık. 1 aydır 5-6 günde bir kakasını yapıyor. Anne sütü+ mama olarak ilerliyoruz. Sizlerde de aynı durum var mı?
onceuponatime_ yigitinannesii22 bebeğim sadece mamayla besleniyor doğduğundan beri, 2 günde bir kaka yapıyor şu an 7 aylık,3 aylık olduğu dönemlerde 3-4 güne kadar uzadığı oluyordu
catperson yigitinannesii22 2 günde bir yapmaya başladı. Biz kolik maması kullanıyoruz başka mama kullanırken (ilk kızımda) bir haftayı geçerdi.
ayazannesii yigitinannesii22 normal bence kakasını yaptığında kabız sa normal değil eğer normal kaka yapıyorsa süresi iyi benim oğlumun 10 güne kadar sürdüğünü biliyorum ve sadece anne sütü aldı anormal durum diyen tuhaf bi doktora denk gelmiştim fitil vermişti hatta başka doktora gittiğimde normal dedi