[silindi] şu 2.5 tog ile bir ben yatıramıyorum herhalde ya 😂 15 aylık, uykusunda bile deli dana gibi geziyor ve 2.5 tog çok ağır geliyor dönemiyor bile hfhdhjdjd uğraşırken ter içinde kalıp ağlıyor. Uzun kollu zıbın ve şu LC’nin uzun kollu ince pijama takımı ile yatıyor oda sıcaklığı 19.4 derece. Üstünü de örttürmüyor maalesef