ldb Kimse sizi tanımıyor ve bu yüzden nefret gibi değerli bir duyguyu şahsen tanımadığım size duyamam. Çevrenizin veya çevremizin yaptığı her şey doğrudur ve yapmak zorundayız diye bir şey yok. Yaptığınız şey geçmişte yapılan ve şahsen cahil insanların nesilden nesile yaptığı bir durum. Günümüzde böyle bir adet,töre,örf olduğunu düşünmüyorum. O zamanlarda nemlendirici,losyon tarzı ürünler olmadığı için “tuzlamak” gibi saçma bir davranışı yaptıklarını ön görüyorum.