miniksincabim Kızlar ben çocuk gelişimi lise mezunuyum ama uni olmadığı için ücretli öğretmen vs olamam sanırım ama orda çalışan ablalar falan oluyor genelde orda çalışmak için okula mı gidip başvuru yapmak lazım yoksa başka bı yolu mu vardır