BendedeYok sizinki şükürlük benimkide emeklemeye yeni başlamıştı 8 9 aylık falandı fırından yemeği çıkarıp masaya koyduğum gibi arkamdan hemen gidip elini basmıştı hemende çekmemişti çığlığına gittim ben çektim elini okadar çok ağladı ki eline asla bakamadım sadece kızarıklık görüyodum acile götürdük krem sürüp sardılar yarın yanık tedavi merkezine gidin dediler. Gittik orda elinin sargısını açtılar ilk orda gördüm elini, avucunun içi parmaklar dahil hepsi su toplamıştı o kabaran deriyi gazlı bezle kaldırıp açık yara haline getirdiler yeniden krem sürüp sardılar o şekilde üç günde bir gidiyoduk sürekli farklı kremler sürüp sardılar en son artık sargıya gerek yok evde fito krem sürün iz kalmasın dediler öyle yaptım şükür iz kalmadı iyileşti. Şimdi 14 aylık geçen günde çok dikkat ettiğim halde iki dakika gözümi kaçırmamla misafirlikte parmaklarını sobaya vurdu 3 parmağının ucu aynı sizin fotodaki gibi oldu bu sefer doktora götürmedim su topladı suyu patlattım kabuğu kendisi kalktıkça kaldırdım şimdide fito sürüyorum günde iki kere