yelizileri Daha 3-4 gün oluyo deldirdik. 11,5 aylık yaşına girmeden hallettik şükür kimseye sormadım aslında daha önce deldirmek istiyodum ama bi türlü fırsat olmadı. 2 dk ağladı sadece sonra hiç bi sorun yaşamadık çok şükür. Kendi karar versinci değilim ben açıkçası kız çocuğu sonuçta küpe takmayan kız mı var bu devirde istemezse takmaz zaten delindi diye illa küpe mi takması gerekiyor 😂 şimdikiler daha fazla deldiriyolar yetmiyoda bi tane 😂 Valla ben anneme çok teşekkür ediyorum benim kulaklarımı bebekken deldirdiği için hiç hatırlamıyorum acı falan şimdi olsa korkardım deldirmeye cesaret edemezdim 😂 Tabiki herkesin kendi kararı 😇