Kizim 4 yaşında anaokuluna gidiyor cok guzel alışmıştı ara tatil girince kuralları felan unuttu sanırım arkadaşlarıyla arada ufak sorunları oluyor kızıma vuran olunca kizimda vuruyormuş yada kalemini paylaşmayinca sinirlenip bisey firlatiyormuş arkadaşına öğretmenine neden söylemedin dediğimde öğretmenim sikayet istemiyor dedi diyor hergün ayni olmaz bugun paylaşmak istemez yarin paylaşır bunları sorun etmiyorum ama öğretmenin sikayet istemiyorum demesi bana yanlış geldi sanki bu sefer çocuk öğretmenime söyleyemiyorum ama alttada kalamam ben halledeyim sorunumu diyip vurmaz mi zaten? 2 3 gündürde okula gitmek istemiyorum arkadaşlarım beni sevmiyor öğretmenim beni sevmiyor ama ben onlari seviyorum diyor neden dediğimde tirnaklarin cok kötü işte bizimle oynayamazsin gibi seyler söylüyorlar diyor dün bi arkadaşım beyaz oje surmustu serçe parmağına bugun onu göstermiş kimse begenmedi anne ojemi cok çirkin dediler beni sevmiyorlar diyor yani zorbalaniyormu okulda diye düşünmeye başladım artık ilk kayit yaparken yas grupları ayri olacak dediler ama 4 5 6 karma yapmışlar acaba bu yuzden mi uyum sağlayamadı eziliyormu öğretmenle bu konuda konuşmaya çalıştıkça heo şikayet duyuyorum asıl konuyu unutuyorum konuşmayı ama yarin cikista konuşacam artik