Bebeğim 8 ay 18 günlük geceden beri ateşi vardı ateş düşürücü vermeme rağmen düşmüyordu ateş bugün götürdüm hastaneye kanında 8 küsür enfeksiyon çıktı antibiyotik başladı ama 37.5 geçmesin dedi ne yapacağım bilemedim verdim antibiyotiğini de ama korkum çok fazla fark etmeden geçerse diye panik oluyorum ek gıda alan bir bebek ne önerirsiniz bilmiyorum ama dualarınıza muhtacım Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🤲🏻