Mislina01 Anladım bir de sabah 8 gibi kaldırıp deneseniz, bebeklerin genelde uyanma saati 6-8 arası diye okumuştum belki o saatte emebilir, gündüz de elinizden geldiğince keyifli zamanlarda az çok emzirmeye bakın, biberon alıyorsa gece daha kolayına gelir belki o da denenebilir, aklıma başka birşey gelmedi, Allah hepimizin bebeklerine sağlık sıhhat afiyet versin, benim bebeğimde iştahsız biraz o yüzden yazmak istedim size. Belki 5.ayda doktorunuz kaşık maması falan tavsiye eder.