obiranne13 Bebeğim emzik verince öğürüyor belki çok erken denedim bilmiyorum siz ne zamn vermeye başladınız kaç aylıkken hangi emzik markaları daha olumlu sonuç veriyor merak ettim ve birde emzik ne zman ihtiyaç haline gelmeli ?
eflinida obiranne13 Philips avent emzik almıştım ilk başta 1 2 Zor da olsa tutuyordu. Sonradan öğürmeye başladı. Ben de büyük geldiğini düşündüğüm için eczaneden damaklı aldım. Maalesef onu da tutmadı. Tutmasını çok isterdim ama şu an hiçbir şekilde emzik tutmuyor
etuerk obiranne13 avent verdim ilk günden denedim 1 haftada ancak tuttu şimdi 3 aylım kurtarıcım resmen beni emzik gibi kullanmıyor
Pinrrr obiranne13 20 günlüktü verdik damaklı tuttu am şimdi aklım olsa vermem bide biraktirmasi var bilmiyorum hem iyi hem kötü
Tutaste_ obiranne13 cok rahat emzik. Özellikle gece. Ben sadece uyurken verdim buraktirmasi kolay oldu bu yüzden
bestber Direk hastanede verdim daha philips avent vermistim pek tutamadı sanırım sevmedi sonra 5-6 emzik denedim chiccoyu tuttu simdi resmen uykularda kurtarıcımız 😂
Sedaauykucu bestber meme reddi yaşamadınız gibi değil mi? Ben de aynı durumda 11 günlük alıştırmaya çalışıyorum hep memede çünkü
deniz3523 Hastanede yanıma getirdikleri gibi ilk emziği verdim o gün bugündür uyurken veriyorum. 1 yaş olduk
Kuzularinanasi obiranne13 2.kizim asla emzik kabul etmedi.bikac tane denedim almadi istemedi.sorun da yasamadik yani bi eksiklik olmadi emzik kullanmamasi.sart dgl yani.sonra kimisi de alisip zor birakiyor.
obiranne13 Kuzularinanasi evet oda var tabi hatta çok fazla kullanımda damak yapısı diş yapısı bozuluyor diye duydum sadece gece aşırı huysuz oldupunda tutsun istiyorum ama kabul etmiyor
selimtahamom obiranne13 7 günlüktü verdiğimde çünkü sürekli emmek istiyordu ağlıyordu ve hastane sürecimiz vardı öyle başladık
hellow Üç ve dördüncü aylarda emzik tutsa da aglamasa dersin onun dışında eksikliği pek de fark etmez
obiranne13 hellow hım anlıyorum bununokuduğu iyi oldu bende kimin hangi aylarda verdiğini merak ediyordum bebeğim sağ 1 haftalık çünkü
bestber Sedaauykucu ben sadece 11 gün emzirebildim bide benim göğüs uclarım hic yoktu bebegim dogdugu andan itibaren hic mememi tutamadı silikon göğüs ucu kullandık cogunluktada sütümü sagıp biberonla vermistim o yüzden o konu hakkında bisey diyemicem ☺️
sakdas obiranne13 2 aylıkken çok fazla memede kaldığı için doktor vermemi söylemişti. Philips aldım başlarda zordu ama şimdi sadece uyurken istiyor, dalınca atıyor. Bebeğim 5 aylık