Haticeyns 4 yaş kızım 1 haftadır ateş ile başladı karın ağrısı ishal var ne yaptırsam geçmiyor antibiyotik kullanıyoruz probiyotik ama yine dr karnım ağrıyor diyor sabahları özellikle lavaboya koşuyor bağırsaklarını boşaltmadan rahat edemiyor 🥺
pusuk34 Merhaba biz de geçen hafta öyleydik hastanede yattık o kadar ağır geçirdik. Bence de salgın var okuldaki diğer çocuklarda da olmuş . Çok geçmiş olsun bol sıvı verin
Haticeyns pusuk34 kaç yaşında ya 2 hafta olacak hala ara ara karnım ağrıyor diyor ishal biraz düzeldi ama işte yine de ağrıyor diyo 🥺 üşüttü mü salgın mı bilmiyorum
bilmez Öyle galiba 14 aylık bebeğim de ishal ve kusma oldu ilk kez ben de şaşkınım aynısını yaşıyorum iki gündür dün aile hekimi de salgın olduğunu söyledi bu aralar karnınızı sıcak tutun bol su için dedi 🌸