Grundig 9564 kurutma makinesi daha yeni aldık bi kaç sorum var tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Kotları ayrı mı kurutmak gerekiyor ben kendi kıyafetlerimizi karmada yıkıyorum çamaşır makinesinde içinde pijama da oluyor gömlek de mesela. Ama eşimin eski bir kot pantolonu vardı dün yıkarken denemek için onu kendi kıyafetlerimizle pamukluda attım ilk denemek için, çekmiş sadece o diğerlerine bi şey olmamış. Bugün de bebeğimin kıyafetlerini çekmesin diye narinde düşük ısı ve dolap kuruluğu+ da çalıştırdım ama kurumamış hiç. Yardımcı olur musunuzz? Ablamda Arçelik var o bende dolap kuruluğu diye bi program var ona atıyorum karışık hiçbir de olmuyor çekme falan kot da atıyorum dedi. Karmada atsam çeker mi acaba?