Karabiber57 Arkadaşlar merhaba 5 yaşında oğlum ama ben halen göbeğini bir yere gömmüş değilim evde duruyor akıl istiyorum :) sizce ne yapmalıyım gömmek gerekiyor mu gerçekten??