giraykutay Kızlar merhaba işe dönüş sağlayacağım için birazcık kilo verme isteğim doğdu ama iştahımı bir türlü kapatamıyorum daha önce hiç kullanmadım emzirme döneminde kullanan var mı zararları var mıdır ?
elisa2705 giraykutay O kdar sıvı tüketsen 1 öğün yemek yiceksin veya 2 o şekilde uygulatıyolar ama sen onun yerine sabah hafif kahvaltı yapıp akşam çorba salata yesen balık tavuk protein ağırlıklı beslen aynı hesap olur bacım parandan cebinde kalır ayrıca
b26ada Herballife genel olarak çok zararlı birşey değil mi? Onun yüzünden kalp krizi vs. yaşayanları çok duymuştum. Emzirme döneminde zaten kullanılmamalı ama genel olarakta kesinlikle kullanılmamalı diye düşünüyorum.
giraykutay elisa2705 emzirme döneminde vazgeçtim canım az bi diyet yapayım hemen sütüm azalıyor biraz büyüsün başlayacağım teşekkürler