Miniktavsan 2 3 gündür grip olmustum bebeğim aksamdan beri sürekli hapsırıyo burnu akıyo 3 ay 10 günlük.. İlk kez oldu. napmam lazım sizce kızlar ya acayip moralim bozuldu 😫😪🤯
MerveTarhanKzlrmak Miniktavsan aynı şekil benimde başıma gelmişti ateş olmadığı müddetçe korkma burnunu sürekli adaptörle temizle tıkanmasın rahat nefes alsın kafasını azıcık yüksek yatır öksürük falan olursa ve artarsa direk doktora gidin onun dışında korkulacak bişe yok
Egeninannesiii Miniktavsan doktora git canım bu ara bebeklerin yüzde 70i bronşit benimki xe dahil. Erkenden müdehale rtmiş olursun , gripse de her türlü doktora görünmekte fayda var
Miniktavsan MerveTarhanKzlrmak şuan sadece bunu tıkalı yada akıyo atesi falan yok hapsırıyo bide keyfi yerinde o yüzden gitmedim hastaneye orda da mikrop kapacak iyice 😥ben git gide kötü oluyorum insan kendi için değil de evladı için iyilesmek istiyo bian once😪
Sedefbxl Miniktavsan canım bende sımdı post actım kızım hastaydı 12gunluk oglum hapsuruyo burnu tıkalı acayıp uzuluyorum caresızlık ne zormus daha cok kucuk
Hazal22 Miniktavsan canım ben de aynı şekilde grip oldum 36günlüğüz daha Oğluma bulaştı burnu tıkalı hapşırıyo hafifte öksürük var,ben de cok üzüldüm.dün doktora gittik hemen,burun spreyi verdi biraz rahatlatıyo bugün daha iyi
Miniktavsan Sedefbxl ya benimde ayakta duracak gücüm yok ama sadece onu düsünüyorum ilerlermi diye😥daha kötü olmasın da Allah korusun bununla geçmiş olsun sizede canım