delikizceniz Merhaba, Bebeğim 4. Ayına giriyor. İşe başlayacağım için sütümü sağıp bırakmam gerekiyor fakat bebeğim biberondan tiksiniyor. Philips avent 2 ve 4 numara denedim, ne yapmalıyım fikri olan birisi dönüş yaparsa çok memnun olurum :( teşekkürler..
delikizceniz delikizceniz 1 kez denedim. Sık sık tekrar et diyorlar ama biberonu kendi elimle sıkınca bile iğne deliği gibi süt geliyor , bebek anne göğsünü daha akışı yüksek emiyor diye sevmemiş olabilir mi acaba