Merhaba ☺️
Bizde ailecek grip olduk ve 3.5 aylık bebeğim de oldu öksürük balgam geniz akıntısı ne ararsanız vardı ben özel muayenesi olan bir doktora gidiyorum o bize prospan şurup ve zaditen verdi bol bol serumla burnunu temizle dedi inanın bronsişitin kıyısından döndük Ventolin hava ve serum kullandık bunları yaparak iyileştik ama bugün kontrolümüz vardı halen daha genzimizde hırıltı var zamanla geçer dedi onun içinde doktorumuz ve zaditene devam dedi soğuk serum buharına devam dedi . Tabiki her çocuğun gelişim ve hastalığı farklı ben size bizimkini anlatmak istedim