Bebekanneesi müşteri hizmetlerini arayabilirsin, Ben de farklı bir Kargo Firması ile benzer bir durum yaşadım ben 3 katta oturuyorum, binada Asansör yok ,kargolarımı Sürekli 1 kattaki teyzeye bırakıyordu, ne arama ne kod isteme, kargolarımı başkalarına bırakma demek için bir türlü karşılaşamadım, bir gün yine evdeyim kargo gelecek diye bekliyorum, bir baktım 1. kattaki Teyze elin de benim kargom ile geldi, kızım senin bu kargocun manyak mı diye bana kızdı 😅 Ben de müşteri hizmetlerini arayıp dağıtıcıyı şikayet ettim, daha sonra dağıtıcı beni aradı böyle böyle Şikayet geldi diye Ben de kargomu kimseye bırakmayın dedim Ondan sonra her seferinde tıpış tıpış eve getirdi.