Sweetbee benim doktorum da emzirebilirsin dedi. Bide söyle bu ilac hormon yüklü ya. Emzirirken gebe kalmamak icin hap alınıyor yada iğne vuruluyor bayanlar onlarda hormon yüklü o zaman normal emzirmeye devam edılıyor bunda neden acaba emzırmeyın diyolar ki bu tek seferlik