Kızlar kızım şu an tam 4 aylık. İznim 8 aylık olduğunda bitiyor ama doktorumuz o ayda anneye çok bağlanma olur 7. Ayında işe dön dedi. Bakıcımız olacak gün içinde öğlen gelip gideceğim akşam 5 te de evde olucam. Şu an kucağımda pış pış yaparak uyuyor. Atak dönemi herhangi bir eğitim veremiyorum. Şimdi benden başkasında da uyuması lazım alışması lazım eğitimlerden de korkuyorum ağlatma vs. Acaba ayağımda sallayıp uyuduğu an bıraksam mı, başkası da yapabilir ona alışsa. Bi de o dönem uyku düzeni nasıl olur gündüz çok sık uyumayacak heralde