hepbahar123 Ayy bir şey bulamadım .öğretmenler gününde ne hediye alcaksınız? Anaokulunda bnmki ben el.emeği mi bir şeyler yapsak dedim bir türlü karar veremedim ya napsak🙄
YigitAlpsMom hepbahar123 bizimkide anasınıfında ben ikili kupa aldım birde solmayan gül yapacağım el emeği olsun diye yanına 🥰