monaroza88 Reçeteye 1,25 yazmış. Kaç ml oluyo bu enjektörle çekicem. Bi de dolven bi kere verdim ateşi düştü. 8 saat sonra yine çıktı. Düzenli bi şekilde 6 saatte bir vermeli miyim yoksa ateşi çıkınca mı vermeliyim. Düşüyo çıkıyo sürekli.
simseklivekalpli monaroza88 1den sonraki çizgileri sayın ona göre bölersiniz. ¼ ölçek demek istemiş kaşıkla
Pnrg monaroza88 normal sartlarda kilosunun yarisi kadar olcude vermelisiniz dolveni, bazen receteye oylesine deger yaziyorlar galiba acaba oyle mi yapti doktorunuz bilemedim. Reçetede baska ilac varsa onlarin dozu ne yaziyor dogru mu bir karsilastirin. 6 saatte bir verilir ama 8. Saatte atesi yukseliyorsa 8 saat sonra da verebilirsiniz onemli olan iki doz arasinin 6 saat olmasi. Cocugun 8. Saate kadar atesi cikmiyorsa bosa kullanmaniza gerek yok bu durumda
monaroza88 simseklivekalpli çok az değil mi. 17 aylık bebeğim. 12 kilo. Kilonun yarısı kadar verilmiyo muydu