ser6 şöyle ilk randevu alıp gittim muayene için daha sonra doktor bana 25 kasım anestezi hazırlığı 26 kasım ameliyat diyerek gün verdi 25 i için randevu kendi oluşturmuş ama eğer doktor oluşturmazsa sen oluşturursun 25 inde kan verdik 26 sında da sünnet oldu uyandıktan sonra doktor kontrol etti reçete yazdı ve çıkış yaptık hastaneden
O bayan olan doktora da götürmüştüm ama açık konuşmak gerekirse bana pek güven vermedi o doktor o zamanlar 1 yaşında değildi 1 yaşından sonra yapıyorum demişti çevremdeki bi kaç kişi de erkek doktor daha iyi deyince bende ona götürdüm çok ilgiliydi doktor ne sorduysam hepsini güzelce anlattı