Arkadaşlar 25 aylık bir oğlum var küçükken daha sık olurdu uzun zamandır olmuyordu müzik dinliyorduk, müzik programında dalin in bıcı bıcı şarkısı çıktı dudağını bir büzdü bir ağlamak ama iç çeke çeke göz yaşları sel oldu. Dediğim gibi küçükken de böyle bazen şarkılara ağlardı içerlenirdi ama bugün uzun sürdü belki yarım saatten fazla ağladı. En sevdiği şeyleri yapalım diyorum oraya buraya gidelim diyorum balkona çıkarıyorum asla sakinleşmedi kucağımdan hiç inmedi içini çekti çekti ağladı hep bir ara sakinleşti yine müzik açtı kendisi aynı şarkıyı açtı tekrar aynı şekilde yani bu 2. Yi bilinçli yaptı. Sizinde oluyor mu biraz panikledim nedense başka bişey mi oldu bir yeri mi ağrıdı neye bu kadar üzüldü diye bende çok üzüldüm 🥲