Kızlar ben 27 yaşındayım eşim 31 benim babamın üzeirne arsa tapulu bi yer var ama değeri 1 milyondan. Kesinlikle yüksektir (bu şartta muallakta kaldık hep )
Bizde dedik ki şansımızı deneyelim ben genç kategorisinden şansımız yüksek olduğu için bu seçenekte kayıt oldum ıban attılar yatırdım her neyse
Eşim başvuru yapamıyor ben yaptığım için
Sonra çevremde üstüne ev olanlar yada eşinin üzerine olanlar daha önce TOKİ’den yararlanmış olanlar herkes başvuru yapabiliyor asla red vermiyor
Galiba sonradan elenecek
Bende korktum eşimin başvurusu garanti bizim için çünkü bu sebeple iptal beyanında bulunduk geri dönüş yapacaklar mış umarım kayıt tarihi dolmadan sonuç gelir de eşim adına kaydoluruz
Yoksa ikiside elimizde patlayacak var mı böyle bir şey yaşayan ne zaman dönerler sizce