almila407 4,5 senedir bir zararını görmedim. 2 saat beklettiler snr bebek kıyafetleri ile birlikte bebek deterjanı ile yıkıyorum.
Bazen kimyasal kullanmak gerekiyor yoksa çöp. Emin olun bizim koruduğumuz kadar masum değil dünya ve ben her anlam da sudan çıkmış balık gibi kalsın istemem çocuğum.
Ben rahat bi anneyim bazı şeyleri önemsemem..mesela yere düşürdüğü bir şeyi alıp yiyebilir gibi. Ama 4,5 sene de 3 defa hastaneye götürdüm ateşini düşüremiyorum diye 🤷🏻♀️
Bazen bakteri de almalı. Benim düşüncem bu tabi ki. Siz nasıl isterseniz öyle yapabilirsiniz 😊
Ben doğal olup hiç bir işe yaramayan hiç birşeye ne paramı harcarım ne zamanımı 😇