Annem salı günü kolonoskopi oldu e nabızdan baktım rektumda (kalın bağırsak) 10 cm polip görüldü demişben çok korkuyorum ya patoloji sonucu bekliyoruz herşey orda belli olacak. Bu polip kötü birşey mi internetten baktım korktum biraz bide 10 cm büyüklüğünde olması da beni çok korkuttu İnşallah kötü birşey değildir 😢