Merhaba
Kızımı araba tutuyor :( hep değil ama bazen midesi bulanıyor öksürüyor kusacak gibi olduğunu anlıyorum durup hava aldırırsam geçiyor ama duramazsak kusuyor. Dün akşamda trafikte kaldık dur kalk dur kalk yarım saat yolda sürekli böyle gittik ileri geri derken oto koltuğuda yoktu kucağımda ayakta kötü oldu. Kusunca rahatladı gittiğimiz yerde keyfi yerindeydi sonra bişeylerde yedi falan sorun yoktu ama ben ne yapacağım bu bulantıyla. Zamanla geçiyor mu? 20 aylık şuanda. Dediğim gibi sürekli olmuyor ama bilemiyorum 🥺