selimtahamom Aynı durumu bende yaşıyorum, doğum sırasında dikişlerde problem oldu,tekrar tekrar diktiler baya travma olmuştu bende o yüzden doğum sonrası kontrole gidemedim,3. ayda farkettim mercimek büyüklüğünde üç tane yapı miyom polip kötü bir şeyler sanıp çok korktum,doktorum vücudun dikişe reaksiyon geliştirmiş dedi alınması gerekiyormuş,anestezi uygunlanması gerektiği için ben aktif emziriyordum o yüzden yaptırmadım, ek gıdaya geçtik,normal beslenme başladığında mutlaka aldıracağım,kötü görünüyor😭