Kızlar kızım doğduğundan beri ekstra mama takviyesini Philips avent herkesin bildiği yenidoğan biberon ile veriyorum. Ne yazık ki ucunu o kadar çok sevdi ki asla aynı markanın emziğini emmiyor istemiyor. Kaç tane emzik denedik almıyor. Sadece Philips biberon ucunu emiyor şişesini çıkartıp emzik gibi kullanıyoruz😂 bu markaya en yakın emzik bilen var mı sizler yaşadınız mı bu durumu??