ftmylm minikbebegim28 kızım sekiz aylık dokuz olmak üzere bütün düzen rutinler alt üst oldu bakalım beklemedeyiz ne zaman geçer bilmiyorum
omeri Benim bebeğim yeni doğan bı bebekten daha sık uyanıyor geceleri uyuyamiyor uykuya dalamiyor aslında hep böyleydi ama 1-2 ay dir daha fazla olmaya başladı uykuya rahat dalması için bitkisel bı ilaç aldım fayda etmedi hamak beşik aldım onu sevdi ama uyumuyor yine bende çocuk doktoruna götürecem
hepyerdeyizz omeri uyku için ilaç derken ? Baybay night mi ? O bitkisel değil Eğer oysa rahatsızlığı olan bir bebek uyumaz zaten ya ataktir ya gazdır ya kabizdir Biseyi vardır illaki . İlaçla Uyutmak Çok kötü
hepyerdeyizz minikbebegim28 götür ama Büyüme atağı der muhtemelen . Dediğim gibi Normal gidişata dengesizlik oluyorsa ataktir kesin . İki kez yaşadım ve şuan da yaşıyorum dış ve atak bir araya geldi Çocuğum resmen bozuldu 😬
hepyerdeyizz minikbebegim28 Evet bazen ataklar uzun sürüyor . Yani Şöyle anlatayım Mesela ek godaya başlıdi Tadını gecip üç öğüne dönmüştür muhtemelen Ve bu onun için farklı bsiey mesela ayak üstüne basmaya başlamıştır surunuyodur emekliyodur ne bileyim Yurutecte kendi halindeligi görmüştür Dış etkenleri gormustur Ellerini parmaklarını Oynuyodur alkış gibi Benzeri harkaet yapiyodue bunları kapsıyor atak denilen şey kötü bisrsey değil aslında . Ama sarsıyor hem bebeği hem anneyi . Bide dış durumu nedir sebebi atak ve dişle kairsmistir belkide
minikbebegim28 hepyerdeyizz olabilir canım dişi de çıkıyor hepsi birleşti sanırım :( inşallah en yakın zamanda eski düzenimize döneriz🙏🏻🌸 Dediğin gibi büyüyor her güne yeni bir şey keşfediyoruz hepsi birleşti
minikbebegim28 kubraakkk Daha önce gittiğim doktoruma gittim alanında bilgili. 8 ve 9.aylarda bebeklerde ayrılma korkusu oluyor bu aylarda normal karşılıyoruz dedi. Bir de 4.ayda da olur mesela dedi. Gerçekten 4.ayda zor geçmişti ama bu ayımız hiç olmadığı kadar zor geçiyor. Tabii muayene etti bebeğimizi. dişi çıkıyor o da etkiler bu süreci dedi. Ben de yediği şeyler mi dokunuyor acaba diye mesela yumurtayı tam yiyorduk sadece sarısını vermeye başlamıştım bunu söyledim. Neden böyle bir şey yaptın döküntü, kusma ateş vs bir etkisi oldu mu dedi. Hayır hiçbir şey olmadı sadece gece saat başı uyanınca dokunduğunu düşündüm dedim. Hayır kesme tam vermeye devam et dedi. Ek olarak kan tahlili ve idrar tahlili verdik. hepyerdeyizz
[silindi] minikbebegim28 8-18 ay arası kaybetme kaygısı yaşadıkları dönemmiş. Biz 10 aylığız 2 aydır dibine kadar yaşıyoruz.
minikbebegim28 kubraakkk bu arada gece her uyandığında emzirirsen bu süreç 1.5-2 yaşına kadar devam eder dedi. Ben emziriyordum hep bugünden itibaren gece sadece 3-4 gibi 1 kere emzireceğim başka emzirmeyeceğim @[silindi] sen her uyandığında emziriyor musun canım?
[silindi] minikbebegim28 benim kızım emmiyor canım, mamayla besleniyor. Her uyandığında beslemiyorum 1 kere besliyorum gece
kubraakkk minikbebegim28 bende mama veriyorum gece 3 4 kere uyanıyorsa 2 kere mama veriyorum vermeden uyumadığında uyursa 1 kere veriyorum ama nasıl alışır bilmiyorum sürekli uyandığı için mama istiyor