Gamzelikiz_34 Kızlar çocuk parası alıyor musunuz ve kaç para veriyorlar iki çocuğa normal de ihtiyaçım yok kızıma okul haşlığı yaparım 😊
Gamzelikiz_34 blueberryy offff ya herseyi kötüye çekmeyin ya lütfen boş cevaplar vermeyin herkes alsın yazılsın bu benim kararım ne alaka ya hem dile kolay çocuk parası bende çocuğuma kullanıyorum
Sunam Gamzelikiz_34 aslında bende merak ediyorum mesela 2ü25 26 doğumlular için olanı yani herkese mi veriliyor yada kime verilir
hepyerdeyizz Alıyorum tabiki hakkimdna yararlaniyorum . Ay sonuna denk geldiği için baya bir rahatlatıyor