szn23 Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük mama ile besleniyor Aptamili kullanıyorum ama bir kaç gündür az içiyor içmek istemiyor 3 4 saatte 60 cc zor içiyor bu durumu yaşayan var mı mama değişikliği yapsam mı acaba lütfen fikir verin
esiilaa szn23 benim bebeğim 4 aylık benimkiside arada 60 içiyor ki doktorum max 90 ıcıyor dedıgımde gayet yeterlı demıstı yani her bebeğin alabilme kapasitesi farklıdır az içiyor derken kaç içmesini istiyorsunuz ki siz
elifnevanur szn23 Benim kızımda aynı günlük sizinle ama biz doktor önerisiyle Hipp kullanıyoruz başından beri bebeğim severek de tüketiyor ama 3-4 saatte bir 100 ml anca içiyor
szn23 esiilaa normalde 2 saatte 60 içerdi bir kaç gündür saat aralığı arttı ve içmek istemiyor yüzünü burusturuyor
melocan7 Bozulmuş olma ihtimali var mı peki mamanın eğer daha önce içtiği mamaysa tadında farklılık hissetmiş olabilir
szn23 melocan7 ya ilk zamanlar eczaneden aldık son iki seferdir trendyoldan alıyorum mamayı aklımda soru işareti işte acaba mi diyorum