ikiKudurukAnnesi benim bebeğimde doğduğundan beri vardı. Bir kaç kez çocuk kardiyoloji doktoruna muayene olduk. En son muayeneyi 1 yaşında olmuştuk . Doktor yaptığı kontrolde bebeğimin kalp odacıklarının birinde bir şey olduğunu söylemişti, inanın şuan adını hatırlayamadım. Kan kalbinde dolaşırken o şeye çarpıp üfürüm duyulmasına sebep oluyormuş. Buna da masum üfürüm diyoruz . Önemli bir şey değil demişti. Şimdi 2 yaşında hiç bir sorun yaşamadık şimdiye kadar