Dil terapistimiz istedi acaba nasıl oluyor uyutmam mı gerek yoksa normal mi yapılıyor?
y_mervee1 ne istediğine baglı tekrar bera testi istediyse uyuması gerekiyor
y_mervee1 2 yaş çocuğun duyduğu bellidir niye istendj
YorgunAmaMutluAnne konuşma gecikmesi olduğu için