adaatuna Kızlar merhaba, Kızım şuan 2 yaşında. 3 yaşında olacak eylülde normalde 3 yaşında kreşe vermeyi düşünüyordum ama yaz başı versem mi diye düşünmeye başladım. Acaba özel kreşlerde kayıt hep eylül ayında mı oluyor? Yaz başı da yazdırabilir miyim?
Burcu2614 adaatuna Eylülde 1. dönem başlıyor şubata kadar. Şubatta 2. Dönem başlıyor hazirana kadar. Hazirandan sonra da yaz okulu olarak geçiyor:)
Noname21 adaatuna yazdırırsın yaz okulu falan da oluyor ama gideceği kreşi iyi araştırın sonra her gğn ayrı bir sorun oluyor
asrinhatasi adaatuna ben yarı özel kreşe daha bu hafta yazdırdım. Özeller hayli hayli alır yazın da. Eylül’de 3 olacaksa haziran gibi de başlayabilir alırlar o şekilde tuvalet eğitimi de varsa hayır demezler.
beriiiiil Yazdırabilirsiniz tabi . Hatta benim arkadaşlarımdan normalde devlet kreşine yazın ve ara tatillerde sadece özel kreşe gönderenler var
adaatuna Noname21 evime yakın 2-3 kreş var bakacağım. Diğer kızım o zaman 6 aylık olacak bakıcı ikisine de bakmaz diye düşünüyorum iyi şekilde o yüzden yazın başlatmayı düşünüyorum
adaatuna denizalismom memnun musunuz peki benim kızımda yazın 2.5 yaşını geçmiş olacak erken mi diye kafamda soru işaretleri var
denizalismom adaatuna evet yani sizinkinin yaşı biraz daha büyük . Çok rahat alışır . Öncesinde oyun grubuna vs götürün alışsın bir ortama . Yani ben mecbur kaldım bakacak kimse yoktu bakıcıda bulamadım gönderdim . Sizin bakacak biri vs çarsa 4 yaşa kadar bekleyin derim .
adaatuna denizalismom küçük kızım doğacak bu ay bakıcının hem onunla hem büyük kızımla ilgileneceğini sanmıyorum hiç :( zor olur ilgilenilmez diye çekiniyorum aslında
Rwerdst adaatuna oğlum şuan 28 aylık. 2 haftadır çalışıyorum. Erkek kardeşim bakıyor. Okula yazdırdık geçen hafta bu hafta başladı. Hala oryantasyon döneminde. Yazdıracaksanız sürekli değişecek şekilde yazdırmayın. Biz baya araştırıp yazdırdık. Hiç ağlatmıyorlar. Mesela kademe kademe saat arttırılıyor. Kardeşim okula götürüyor orda bekliyor şuan. Hala 2 saatteler. Çünkü gidip kardeşime bakma sayısına göre saat arttırılıyor. Ayrılık kaygısı yaşayan bir çocuk değil Allah’a şükür ama bakalım yarın inşallah 3 saate geçeriz😂😂 yaz okulu da var mecbur yazdırcaz. Çalışıyorum çünkü. Kardeşim de şubatta askere gidecek. Gidene kadar süreci oturtsa çok rahatlicam. Yaz okulu normal fiyata göre bir tık daha yüksek oluyor. Çünkü peşinat sistemi yok aylık ödeniyor . Okul kaydını da seneye için bu sene mart gibi yaparız sanırım. Aynı okuldan devam etmeyi düşünüyoruz. Tabi bir aksilik olmazsa. Haziran sonu okulu biticek. Temmuzda yaz okulu başlayacak😄
sezer2022 adaatuna yok canım devlet gibi ay hesabı yok, oğlum tam 3 yaşında ama sınıfında 2,5 yaşta var. Temmuzdan beri gelen de var bu ay yazılan da