Devlete gitmeyin
Ben zamanında o hatayı yaptım
Burnumda Bi düzelme de olmadı çektiğim cefa yanıma kaldı
Görümcelerim 3 gün önce ameliyat oldular ama onlar İstanbul da oldu Biri 100 bin diğeri 220 bin vermiş doktor da bilindik Bi doktormuş
İmkan varsa ve gerçekten ihtiyaç ise özele gidin derim
Ben devlette olduğuma pişman oldum halâ sıkıntı yaşıyorum