Kızım 11 aylık bu zamana kadar hiç yanımda yatırmadım hiçbir şekilde, ama son iki haftadır asla beşinde yatmıyor inat ettim yine yanıma almadım korkuyorum çünkü. Ama artık perişan oldum kesinlikle ve yatmaya başka bir yerde yatmıyor sadece yanımda yatıyor, tamam yatsın ama yani yatak iki tarafı da açık bir bölüm pat diye düşer diye korkuyorum, aslında uykum ağır bir insan değilim yani kızımın sesine falan kalkabiliyorum hatta dün eşim yanımızdaydı birlikte yattık kızımı alıp üç 4 saat uyumuşum nasıl yattıysam öyle kalktım kaskatı kesilmişim yani dikkatli yatabılırım. Bazı geceler işinden dolayı esım olmuyor kızım iki haftada çok değişti asla uyumuyor sürekli yanımı ıstıyor. Bütün güvenlik önlemlerini alsam yatak koruyucu falan taktırsam kızımın yanıma gelmek istediği zamanlar yanımda bir şey olur mu