Anneler selam, bebeğim4 ay 26 günlük, diş çıkarıyor ve son 2 gündür çok huzursuz, genelde 1 bucuk -2 saatte bir emziriyorum çünkü aşırı emmek istediği zaman süt kanallarım hemen dolmadığından süt gelmiyor ve bebeğim süt gelmeyince sinirlenip krize giriyor, sütümün yeterli olduğunu biliyorum çünkü kilomuz gelişimimiz her şey yolunda seyrediyor ancak bebeğim bir tık obur olduğundan ve diş çıkardığından sürekli emiyor, bu yüzden süt kanallarım hiç dolmuyor, süt arttırmak için her şeyi denedim 3 lt su içiyorum rezeneler incirler beslenmeme de dikkat ediyorum ama sütüm artmıyor ne yazık ki, bu dönemde uyku gerilemesi de olduğundan çok uykusuz kalıyorum bu da etkiliyor. Doktorum da bu bir dönem geçecek diyor sadece. Ne yapabilirim? Kayınvalidem yardım için geldi bu çocuk aç diye başımın etini yiyor aç olmadığını biliyorum ben onun annesiyim huyunu suyunu biliyorum diyorum o da bana 3 çocuk büyüttüm bu çocuk aç diyor zaten stresli ve yorgunum iyice sütüm kesilecek diye korkuyorum 😭 ne yapmalıyım