Tombikyanak 5 yaşmış ben küçük yaş grubu sandım. Çok saçma bi yaklaşım ya, bi sorun varsa bile bunun çocuğun yanında konuşulmaması gerekiyor. Bir eğitimci buna nasıl dikkat etmez şaşkınım. Çocukla kendisi iletişim kursun sürekli sizi araya sokarak ne yapmaya çalışıyo acaba 🤦♀️ Oğlumda 5 yaşında ve öğretmeni sadece sakinleştiremediği zamanlarda çağırıyo. Öğretmeniyle zıtlaştığı ve zorlandığı zamanlarda öfke krizi geçirdiği için ben hafta değerlendirmesi istiyorum sürekli. Okuldan aldığınızda daha kötü etkilenebilir, sınıf değişikliği ihtimaliniz yok mu ? Rehber öğretmen, psikolojik danışman yok mu onunla bi görüşseniz