mbabygirlm Hasta oluyor aldırsan da yine, bademcikler aslında virüs ve bakterileri tutuyor. Bağışıklık için önemli, şuan daha büyüme çağında aldırmak daha ağır hasta olmasına neden olabilir, tutan bademcikler olmadığından. Bir de 37.7 öyle ateş denemez bence iyi atlatıyor kızınız panik olmayın o kadar.