Bebeğim 10 aylık 4 dişi çıktı, başka dişleri de çıkıyor, 6 aylıktan itibaren ek gıda vermeye başladım ama maalesef başarılı olamadık,asla ama asla istemiyor, ağzını kilitliyor,katı bir şey ağzına girdiğinde saatlerce dilinde döndürüp sonra atıyor, sadece anne sütü alıyor,anne sütüne de çok iştahlı,kilosu yaşına göre gayet iyi durumda, doktorumuz da çare bulamadı, bu arada hiç bir şeyi ağzına götürmez, bebek dediğin her bulduğunu ağzına götürür ya benim ki asla götürmez bu nedenle yemekleri de elleriyle oynayıp yere atar. Çiğneme sıfır,püre denedim,katı denedim,çorbalar denedim,ağzını açıyor ilk başta,süt yada su değilse direk kapatıyor ağzını, böyle olan var mı,düzelecek mi,anne sütü de bir yere kadar dimi,artık azalmaya başladı 😭