1234hevlin Kullanıp etkisini gordugunuz bısey oldu mu? Lan tahlilleri normal canı istemiyor heralde. Macun kullanma fikri geliyor aklıma cok saglıklı oldugunu dusunmuyorum ama kararsız kaldım
Dygosmn1 1234hevlin macun değilde ravlanin ürünleri çok iyi geldi bize . Mormeyve karışımı kırmızı meyve karışımı hakiki zeytinyağı . Bunları kullanıyorum döngü halinde hamd olsun iyi geldi bıraktım ara ara haftada bir iki dönüşümlü veriyorum
livanurvealpinannesi61 1234hevlin babybomb iştah açıyor uzun süre kullandım ben doğal bi zararı da yok içeriği temiz
TalentedMom 1234hevlin ben oğluma zühre ananın Kids macununu kullandım propolis de var içinde işe yaradı
livanurvealpinannesi61 Dygosmn1 ravla aşırı pahalı marka bi ürün 800 1000 TL olur mu bende aldım iki çocuğum var kısa sürede bitiyor eşimde pahalı diyor faydası olsa bile insan sürekli alma imkanı olmuyor çok pahalı gerçekten
1234hevlin Dygosmn1 meyve suyu konsantresı gıbı olanları sukandırmadan mı veriyorsunuz denerim ya yeter ki yesin ama nette kıds macun gordum dedim acaba etkisi olur mu tayyar öz un fenomenler onermıs de guvenemıyorum onlara da
HELELEKADIN Dygosmn1 Bahsettiğiniz ürün bumu acaba gerçekten işe yaradı mı vallahi yarıyorsa hemen alıcam Zühre ananın almıştım ben ama pekte bi etkisini göremedim
Dygosmn1 livanurvealpinannesi61 öyle de ben çok çabaladım suanki kilosuna gelmesi için zor bı süreçten geçtik bebeklikte delik kapama açık kalp amlyti oldu . Allah var eşim yeterki yesin içsin diyor alıyorum ama bı çay kaşığı veriyorum yani bir ay gidiyor bana iki çocuğumda veriyorum . Yani gidip kaşık kaşık yedirmiyorum keza reflusu var küçüğün hemen kusar . Ama bı ck yeterli geliyor aylık alıyorum bı ay gidiyor bana ürün . Yeterki sağlıklı olsunlar .
livanurvealpinannesi61 Dygosmn1 yani eşiniz onu diyorsa ne güzel benim eşim şampuan vs ne olursa pahalı diyor. Daha yeni aldı alırken bile kızdı pahalı diye. Yemiyorsa üstüne düşme bırak diyor
Dygosmn1 livanurvealpinannesi61 ahhh şu erkekler evet bazen öyle oluyorlar . Ama sinanmamis demekki rabbim bizi sinadi gördük yavrum küçüktü . O yüzden eşim kıyamaz çocuklarına hakkını yiyemem o konuda
1234hevlin Dygosmn1 mor meyve karısımı tek alsam yeter mi acaba ikisini de mi almalıyım. Bide gercekten actı mı ıstah ya bilsem acacak vallahi alırım ne kadar olsa
Dygosmn1 1234hevlin ben etkisini gördüm bu aşağıdaki resimden olandan . Bağışıklık için ben kırmızı meyveyi veriyorum . Hastalığı çabuk toplasın diye ama iştah için mor meyve birebir .
Dygosmn1 HELELEKADIN vallah ben etkisini 10 gün sonra gördüm bunun bir ay full verdim şuan haftanın iki üç günü veriyorum
livanurvealpinannesi61 HELELEKADIN iştah için ravla besleyici karışım öneriyorlar ben onu aldım dün geldi. Diğerleri bağışıklık için
HELELEKADIN Dygosmn1 ravlanım bir de besleyici karışımı varmış onu denediniz mi onda da iştah açtı yazmış herkes