tsf 5 aylıkken başladım. Ağır sanayide mühendisim, yani fiziki ve zihinsel olarak aktif bir iş yapıyorum. İşe resmen dinlenmeye giderdim. Hafta içi 8- 5 çalışıyorum. 1 yaşa kadar 4 gün çalıştım. Uykusuz kaldığım zamanlar da oldu, serviste uyurdum hep. Siz yarım gün çalışıyorsunuz anladığım kadarıyla, zorlanacağınızı sanmıyorum. Tam tersi size iyi gelecek. Çocuğunuzla daha kaliteli vakit geçirirsiniz. Çocuğunuza da rutin oluşturmuş olacaksınız.