kızım 112 günlük sadece anne sütüyle besleniyor bu zamana kadar kilo alımı çok iyiydi ancak son kontrolde 19 günde 100 gr almış boyu 1cm uzamış asla huysuzluk açlık belirtisi vermedi çişli bez sayısı güzeldi sadece son 2-3 gündür akşamları huzursuzdu ben atak başladı olarak düşündüm kilo almaması beni çok yıktı aynı zamanda bu hafta işe döndüm ve sağdığım süt işteyken yetmiyor kaynanam mama veriyor akşamları emziriyorum işteyken de sağmaya çalışıyorum dün akşam yarım saat emdi üzerine 120 ml mama yedi öyle uyudu anlamıyorum birden nasıl böyle olduğunu çok üzgünüm 2 gündür psikolojim bozuldu düşünmekten doktorumuz mama vermeyin sadece emzir dedi ama işteyken mecbur yiyor akşamları da emdikten sonra sakindi ama uyumadı mama içince uyudu sütüm dolup taşardı hep üstüme akardı artık öyle bir doluluk hissetmiyorum ne yapmalıyım hiç bilmiyorum