koyumor Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık ben biraz üşütmüşüm boğazlarım ve burnum çok kötü sadece parol içebiliyorum bu dönemde bebeğimi emzirmemde bi sakınca var mı yoksa sütümü sağıp mi vermem gerekiyo tecrübeli anneler beni aydınlatabilir mii