gulkayaa Kızlarrr oğlum 1 yaşında Kayseri’de yaşıyoruz burada bi çevremiz yok yeni geldik sayılır malum kışta geliyor bildiğiniz Kayseri’de oyun grubu var mı oğlumu götürebileceğim
aybarssyigit gulkayaa 1 yas için çoğu uer kabul etmiyor ama kapalı oyun alanlarına goturebilirsiniz orda da cocuklarla vakit geçirmiş olur
Minigim38 gulkayaa bende kayseride oturuyorum belsin tarafından ama oyun grubu uzak kalıyor bize 😔genelde Alparslan, talas, kayseri park tarafında güzel yerler var. Ben genelde avm içindeki oyun yerlerine götürüyorum kumsmall daki kocaman tavsiye ederim
gulkayaa Minigim38 Minigim38 her hafta kumsmalda zaten yarında götürcem birde meysudaki treni çok seviyor bu akşam oraya götürdüm yarında kumsmallaki oyun alanına götürcem binemese bile farklı geliyor izliyor hep iyi oluyor kuzuma