sevgice bunu yazmak ıcın mı gırdnız postuma dusuncenız sıze kalsaydı keske ozellıkle oyle ısteyen kısıler de vardı neyse ben yıne de açıklıyım ozmn dırek halıya koymak yerıne oyun halısına koymayı dusunen daha once gormustum bu yuzden yıne de koymak ıstedm zaten her postta sızın gbı bı tane çıkmasa ben de sasırırdm