Merhaba 🍀
Sonunda aradığım doktoru buldum. benim oğlan 5aylik. Doğduğunda milastaki çocuk doktoru 7.5-8 olan sarılık seviyesi için mama başlattı ve kabusum o zaman başladı. pişiği bile olmayan çocuğa alerji mamaları denediler. El kadar çocuğun ne gazı bitti ne doğru dürüst kaka yapabildi. Ben de doktor doktor gezdim deneye deneye 2 aylıkken comformile mamaya geçtik biraz rahatladı ama yine kakayi 1 haftadan aşağı yapmıyordu. benim sütüm hep ziyan oldu bu dönemde çocuğa sütun yaramıyor dedi doktorun biri:) medlife Zeynep Hanıma gittik mamayı azaltarak bırak yazık sütüne dedi sağolsun çok bilgiliydi o da. 2.5 aylıkken bütün mamalari kestim. 1 hafta olan kaka sıklığı 3-4 güne düştü. ama kaka yapacağı gün deli gibi emiyor memeden ayrılmıyor gazı da bitmiyor. Sonra Erhan hocaya götürdüm. Çocuğa niye mama başladınız yoğun bakımda filan mı yattı dedi,orda jeton düştü benim. anlattım durumu artık sadece anne sütü alıyor vs diye. hafif bı bağırsak tembelliği var ek gıdaya geçene kadar düzelir dedi. hangi mama,hangi gaz damlalari,ne sıklıkta emzirme,cocuk huysuz mu rahat mı herşeyi tek tek sordu ki benim enik de pek cilveli bı çocuktur sadece atak haftaları biraz huzursuz oluyo sonra biri gulup onunla konuşunca o da gülmeye basliyo filan:) relactaz yazdı Erhan bey bı de symbyosis diye bı damla verdi ek gıdaya geçene kadar kullan sonra yavaş yavaş bırakırsın dedi sağolsun. Biraz uzun oldu ama bu bölgede düzgün çocuk doktoru arayan varsa hiç düşünmeden Erhan Beye gelsin☀️