simay12n İki yöntemle ilerleyin bence, adına BLISS deniyor BLW+ Klasik. Önüne hem parmak gıdalardan koyun kendisi yemesi için teşvik edin. Hem de aynı gıdayı siz yedirin. Ufak ufak alışacaktır. İrmiktir, pirinç unudur karışımlardır bunların gram faydası yok boş kalori bebeğe. Kendisi yemeği erkenden öğrensin sonra rahat edersiniz. Ben de başlarken zorlandım bebeğim çözene kadar ama 1 ayda halletti. 7. Ayından beri blw şeklinde gidiyoruz omletini, zeytin, peynir, pankek ne varsa kendisi yiyor sabahları karşılıklı kahvaltı yapıyoruz açıyoruz bir de müzik arka planda. Vazgeçmeyin, sabırla deneyin bence ☺️